Poznaj naszą firmę Poradnik pogrzebowy Zorganizuj pogrzeb Skontaktuj się z nami

Firma Pogrzebowa w Krakowie

Sprawdź jak możemy Ci pomóc

Mobilne wsparcie w organizacji pogrzebu w Krakowie

Czas żałoby to moment, w którym emocje i obowiązki splatają się w trudną do udźwignięcia codzienność. Wiemy, jak wiele wysiłku kosztuje organizacja ostatniego pożegnania bliskiej osoby – zwłaszcza wtedy, gdy trzeba zmierzyć się z tym wszystkim samemu, będąc w żalu, często z dala od wsparcia rodziny czy znajomych.

Mobilna organizacja pogrzebu w Krakowie jest oferowana przez firmę PUK Kraków

Dlatego w PUK Kraków przygotowaliśmy usługę mobilnego wsparcia w organizacji pogrzebu, która odpowiada na realne potrzeby naszych klientów – szczególnie tych, którzy z różnych względów nie mogą osobiście przyjechać do naszej siedziby.

 

Dojazd doradcy PUK Kraków pod wskazany adres

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Krakowa i okolic, uruchamiamy nową usługę mobilnego wsparcia. Na życzenie rodziny nasz doświadczony doradca przyjedzie pod wskazany adres – do domu, mieszkania, placówki medycznej lub innego dowolnego miejsca pobytu.

Na miejscu omówimy wszystkie szczegóły dotyczące ceremonii pogrzebowej – spokojnie, z szacunkiem i w atmosferze zrozumienia. Doradca pomoże wypełnić niezbędne dokumenty, doradzi w kwestii formalności urzędowych i odpowie na wszystkie pytania.

Mobilne biuro pogrzebowe jest rozwiązaniem, które powstało z myślą o:

  • osobach starszych lub chorych, które nie mogą samodzielnie dotrzeć do firmy pogrzebowej,
  • rodzinach, które przebywają w różnych częściach Krakowa lub poza miastem,
  • klientach, dla których korki i utrudnienia komunikacyjne są realną przeszkodą w szybkim dotarciu do siedziby PUK Kraków,
  • wszystkich, którzy cenią sobie wygodę i chcą załatwić formalności pogrzebowe w komfortowych, domowych warunkach.

Na czym polega mobilna organizacja pogrzebu z PUK Kraków

Nie muszą Państwo martwić się logistyką. Wystarczy jeden telefon, aby umówić spotkanie i skorzystać z pomocy mobilnego biura pogrzebowego, które przyjeżdża tam, gdzie jest potrzebne. Nasi doradcy są wyposażeni w niezbędne dokumenty oraz tablety, dzięki którym większość formalności oraz wyborów można dopełnić od ręki. Cały proces przebiega sprawnie, a wszystkie dane są odpowiednio chronione. W razie potrzeby, oferujemy także transport do naszej siedziby i z powrotem, na przykład, gdy chcą Państwo osobiście wybrać trumnę, urnę lub inne akcesoria pogrzebowe. Zapewniamy pełne wsparcie i dyskrecję.

Dlaczego ważna jest mobilna forma pomocy?

Zdajemy sobie sprawę, że wybór zakładu pogrzebowego często uzależniony jest od tego, jak szybko i łatwo można się z nim skontaktować. W dużych miastach – takich jak Kraków – decyzje podejmuje się często pod wpływem presji czasu, korków, braku miejsc parkingowych czy trudnych emocji.

Nowa usługa mobilnego doradztwa sprawia, że nie trzeba z niczego rezygnować. Można skorzystać z doświadczenia i renomy firmy PUK Kraków. Dla nas każda rodzina jest tak samo ważna, bez względu na miejsce zamieszkania czy sytuację życiową.

Jak umówić wizytę doradcy z PUK Kraków?

To proste. Wystarczy zadzwonić pod numer: (12) 411 45 02, 509 246 176 i wskazać dogodny termin oraz miejsce. 

Pomagamy zorganizować ostatnie pożegnanie z troską i zrozumieniem. Jesteśmy zawsze blisko, kiedy nas Państwo potrzebują. Zapraszamy do skorzystania z usług mobilnego biura pogrzebowego w Krakowie.

Katarzyna Supa

Niezależny ekspert branży pogrzebowej, autorka bloga Celebruj Wspomnienia, redaktor naczelna magazynu „THANOS”, oficjalnego magazynu wydawanego przez Światową Federację Organizacji i Przedsiębiorców Pogrzebowych FIAT-IFTA. Napisała blisko setkę artykułów i przeprowadziła dziesiątki rozmów na tematy związane z trendami, marketingiem i sprzedażą usług pogrzebowych. Katarzyna nieustannie śledzi nowości w branży, odkrywając innowacje, które zmieniają sposób, w jaki postrzegane są usługi funeralne. Jej niestandardowe podejście do tematyki, łączące wnikliwość, odwagę i szacunek, przyciąga uwagę zarówno profesjonalistów, jak i osób spoza branży. Współpracuje z liderami rynku, w tym z Grupą KLEPSYDRA SA.

Przeczytaj również

Kto może wnioskować o ekshumację zwłok?

Inne

Kto może wnioskować o ekshumację zwłok?

Ekshumacja zwłok to temat, który budzi wiele emocji i rodzi liczne pytania natury prawnej, technicznej i organizacyjnej. W Polsce procedura ta jest ściśle uregulowana przepisami prawa oraz wytycznymi sanepidu. Warto zrozumieć, kto może wnioskować o ekshumację, jakie dokumenty są potrzebne, a także jakie znaczenie mają kwestie czasu, czyli po ilu latach od pochówku procedura jest możliwa, a także jakie są różnice w podejściu do ekshumacji po 30 latach, po 40 latach, czy nawet po 60 latach.

Jakie są koszty pogrzebu w Polsce?

Organizacja pogrzebu

Jakie są koszty pogrzebu w Polsce?

Organizacja pogrzebu to dla najbliższych jedno z najbardziej obciążających emocjonalnie wydarzeń w życiu. Niestety, oprócz bólu i żałoby, konieczne jest również zmierzenie się z praktyczną stroną odejścia bliskiej osoby – czyli z organizacją, a co za tym idzie również z kosztami pochówku. W Polsce ceny związane z pogrzebem mogą się znacznie różnić w zależności od miejsca, formy ceremonii oraz wybranych usług dodatkowych. Dlatego nie da się jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie „Ile kosztuje organizacja pogrzebu?” Przyjrzyjmy się szczegółowo jakie elementy wchodzą w skład organizacji pogrzebu i od czego mogą zależeć różnice w kosztach.

Dlaczego warto skorzystać z elektronicznego powiadomienia pogrzebowego eKlepsydra

Organizacja pogrzebu

Dlaczego warto skorzystać z elektronicznego powiadomienia pogrzebowego eKlepsydra

Śmierć bliskiej osoby to zawsze moment pełen bólu i trudnych emocji. W tym czasie rodzina mierzy się nie tylko z organizacją ceremonii pogrzebowej, lecz także z koniecznością szybkiego poinformowania krewnych, przyjaciół i znajomych o dacie oraz miejscu uroczystości.

Zadzwoń do nas